نشست هم اندیشی، درخصوص اهمیت جوانی جمعیت در معاونت بهداشتی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست هم اندیشی در خصوص نحوه عقد تفاهم نامه فی مابین سازمان بسیج جامعه زنان استان در روز سه شنبه 15 شهریور ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار شد.
در این نشست با توجه به لزوم آموزش برنامه های مربوط به جوانی جمعیت به آحاد جامعه، ضمن اشاره به عقد تفاهم نامه فی ما بین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سازمان بسیج جامعه زنان استان به اهمیت بررسی شرایط موجود و امکانات آموزشی و توجیهی برای خانواده ها پرداخته شد.
همچنین پیرامون بندهای مورد نظر طرفین برای عقد قرارداد تبادل نظر و مقرر شد در اسرع وقت متن تفاهم نامه پیگیری و تدوین شود.
لینک کوتاه خبر :