نشست معاون بهداشتی دانشگاه با روسای شبکه ها و مراکز بهداشت شهرستان ها
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اولین نشست روسای شبکه ها و مراکز بهداشت شهرستان سال جاری در روز سه شنبه 17مرداد، با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، ، مهندس عباس دارائی معاون فنی، خانم باقری رئیس امور مالی معاونت بهداشتی و تعدادی از مسئولان واحدهای ستادی معاونت بهداشتی و روسای شبکه و مراکز بهداشت شهرستان به همراه مسئولان واحدهای گسترش شبکه و امور مالی در سالن امام جواد(ع) دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اولین نشست روسای شبکه ها و مراکز بهداشت شهرستان سال جاری در روز سه شنبه 17مرداد، با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، ، مهندس عباس دارائی معاون فنی، خانم باقری رئیس امور مالی معاونت بهداشتی و تعدادی از مسئولان واحدهای ستادی معاونت بهداشتی و روسای شبکه و مراکز بهداشت شهرستان به همراه مسئولان واحدهای گسترش شبکه و امور مالی در سالن امام جواد(ع) دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه هر یک از روسای شبکه/مرکز ضمن ارائه وضعیت موجود شهرستان توضیحاتی در مورد مشکلات و چالش های مربوط به شهرستان خود ارائه نمودند.
در ادامه مسئولان واحدهای فنی ستاد معاونت بهداشتی درمورد اهم انتظارات، اقدامات و برنامه های مختلف مطالبی را بیان نمودند .
در پایان دکتر سید سعیدکسائیان ضمن تشکر از حضور خانم باقری رئیس امور مالی معاونت بهداشتی در خصوص موارد مطرح شده توسط روسای شبکه و مسئولین واحدهای فنی، توضیحات و راهکار های لازم ارائه نمود، وی افزود با مدیریت درست منابع (نیروی انسانی، مالی و ...) با توجه به شرایط موجود و همکاری و تعامل مناسب و استفاده حداکثری از توان و ظرفیت دستگاه ها و ارگان های برونبخشی می توان تا حد زیادی مشکلات را رفع نمود