جلسه کارگروه پرونده الکترونیک سلامت توسط معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کارگروه پرونده الکترونیک سلامت با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، دکتر کسائیان معاون بهداشتی، دکتر خالقی هاشمیان سرپرست معاونت درمان و سایر اعضای این کارگروه در روز یکشنبه 23 بهمن ماه 1401 در سالن امام جواد (ع) دانشگاه برگزار شد. ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: در حال حاضر اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع مورد تاکید ریاست جمهور و مقام عالی وزارت متبوع می باشد
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کارگروه پرونده الکترونیک سلامت با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، دکتر کسائیان معاون بهداشتی، دکتر خالقی هاشمیان سرپرست معاونت درمان و سایر اعضای این کارگروه در روز یکشنبه 23 بهمن ماه 1401 در سالن امام جواد (ع) دانشگاه برگزار شد.
ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: در حال حاضر اجرای برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع مورد تاکید ریاست جمهور و مقام عالی وزارت متبوع می باشد.
دکتر کامران قدس ادامه داد: اراده حاکمیت بر ارائه خدمات رایگان و با هزینه مناسب برای افرادی که از مسیر ارجاع و در قالب برنامه پزشک خانواده مراجعه می نمایند، قرار گرفته و باید مسائل زیرساختی برنامه شناسایی و در اسرع وقت پیگیری و رفع شود. اجرای این برنامه در نهایت موجب ارائه خدمت به مردم و افزایش سطح رضایتمندی و کاهش هزینه های درمانی در جامعه خواهد شد.
در ادامه دکتر فریور مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه اهداف برنامه پزشک خانواده شهری و خلاصه ای از دستورعمل نسخه 03 را در جلسه ارائه نمود و در نهایت مقرر شد منابع و نیروی انسانی مورد نیاز برای اجرای این برنامه مورد پیگیری قرار بگیرد.