جلسه هماهنگی طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در سال تحصیلی 1402- 1401
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
طرح سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی و اول ابتدایی به منظور ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی آنان در بدو ورود به مقطع ابتدایی و پیش دبستانی انجام می شود. در همین راستا جلسه ای با حضور آقای دکتر کساییان معاون بهداشتی دانشگاه به عنوان نایب رئیس ستاد هماهنگی اجرای سنجش در استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و اعضای دیگر ستاد در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید و هماهنگی های لازم در این خصوص صورت گرفت. زمان شروع این طرح از 28 خرداد خواهد بود و والدین باید با مراجعه به مدارس مورد نظر برای ثبت نام فرزندانشان، نوبت سنجش را دریافت نمایند و در زمان تعیین شده به پایگاه سنجش سلامت محل سکونت خود مراجعه نمایند.
در این جلسه همچنین بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا و ترغیب مراجعین به تزریق واکسن کرونا تأکید گردید.