تقدیر از همکار گرامی ابوالقاسم عسگری

 تقدیر از همکار گرامی ابوالقاسم عسگری

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، معاون بهداشتی دانشگاه طی مراسمی از زحمات ابوالقاسم عسگری در دوران تصدی مسئولیت دفتر معاونت بهداشتی تقدیر و تشکر نمود.در این مراسم دکتر سید سعید کسائیان برای ابوالقاسم عسگری آرزوی توفیق و سعادت نمود و مرتضی سفیدیان را  به عنوان مسئول جدید دفتر معاونت معرفی کرد. این مراسم باحضور جمعی از مدیران و مسئولین واحد های بهداشتی معاونت بهداشتی برگزار گردید.

  • کد خبر : 36060
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *