برگزاری هفتمین کمیته تخصصی بهداشت ذیل قرارگاه جوانی جمعیت در معاونت بهداشتی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان سمنان، هفتمین کمیته تخصصی بهداشتی در تاریخ 18/07/1402 ساعت 9:30 صبح در سالن امام جواد ستاد مرکزی دانشگاه، برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان سمنان، هفتمین کمیته تخصصی بهداشتی در تاریخ ۱۸ مهر ماه سال جاری ساعت 9:30 صبح در سالن امام جواد ستاد مرکزی دانشگاه، برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه که با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، مهندس عباس دارایی معاون فنی، و سایر اعضای کمیته برگزار گردید، معاون بهداشتی، از اجرایی شدن بیش از 92% از مصوبات 6 ماهه اول سال کمیته بهداشتی خبر داد.
سپس در خصوص موضوعات مختلف ذیل بحث و تبادل نظر شد:
1-پیگیری تهیه برچسب های تشویقی دانش آموزان و یا دفترچه های یادداشت با محتوای جمعیتی، جهت توزیع در مدارس ابتدایی
2-استفاده از ظرفیت های موجود اصناف برای اشاعه فرهنگ فرزندآوری و جوانی جمعیت از سوی ستاد شهرستان های تحت پوشش دانشگاه
3-هماهنگی با دانشکده هنر توسط معاونت بهداشتی، جهت استفاده از ظرفیت هنرجویان برای فضاسازی مراکز بهداشتی درمانی با محتواهای جمعیتی
4- پیگیری لزوم نصب پوستر "هشدار برای سقط جنین" در عطاری ها و داروخانه ها در قرارگاه جوانی جمعیت
5-طرح موضوع الزام دستگاه های اجرایی سطح استان در راستای استفاده از نمادهای خانواده باشکوه در تبلیغات محیطی دستگاه مربوطه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان
و در پایان معاون بهداشتی از تلاش های اعضاء برای پیشبرد اهداف کمیته و در مسیر رسیدن به هدف والای جوانی جمعیت تشکر و قدردانی نمود.