برگزاری کمیته دبیرخانه کرونا معاونت بهداشتی
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، جلسه کمیته دبیرخانه کرونا معاونت بهداشتی در تاریخ 30 مرداد سال جاری ساعت 12:30 با حضور معاون بهداشتی دانشگاه و سایر اعضاء کمیته تشکیل گردید.
در ابتدای این جلسه دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، در خصوص آموزش واقناع سازی والدین دانش آموزان جهت تکمیل واکسیناسیون دانش آموزی و سایر گروههای هدف جهت افزایش پوشش واکسیناسیون دوز یادآور توضیح داد.
سپس در ادامه بر پیگیری فعال توسط مراقبین سلامت و بهورزان برای فراخوان و دعوت مردم جهت تزریق واکسیناسیون دوز یادآور تاکید گردید.
لینک کوتاه خبر :