برگزاری چهارمین جلسه ستاد اجرایی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری

برگزاری چهارمین جلسه ستاد اجرایی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری

 برگزاری چهارمین جلسه ستاد اجرایی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری

چهارمین جلسه ستاد اجرایی برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری با حضور دکتر کامران قدس ریاست دانشگاه، دکتر کسائیان معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان، همکاران معاونت بهداشتی دانشگاه شاهرود و سایر اعضای کارگروه در تاریخ سه شنبه اردیبهشت ماه سال جاری 19 در سالن جلسات امام جواد (ع) دانشگاه برگزار گردید.

 در ابتدای جلسه دکتر فریور گزارشی از تغییرات صورت گرفته در اجرای طرح برنامه پزشکی خانواده شهری بیان نمود. در ادامه رئیس شبکه بهداشت و درمان مهدیشهر و معاون فنی دانشگاه شاهرود گزارش اقدامات انجام شده خود را در خصوص فاز اول شروع برنامه ارائه دادند.

در پایان جلسه ریاست دانشگاه گفت: این برنامه لازم الاجرا است و از ابتدای اردیبهشت ماه، تحت عنوان "سلامت خانواده" در تمامی دانشگاه ها آغاز گردیده است و اولین شهرستان منتخب در دانشگاه سمنان هم شهرستان مهدیشهر می باشد. موفقیت برنامه زمانی است که شاهد ارتقاء شاخص ها باشیم.  

  • کد خبر : 44133
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *