برگزاری پنجمین کمیته تخصصی بهداشت قرارگاه جوانی جمعیت
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، پنجمین کمیته تخصصی بهداشت قرارگاه جوانی جمعیت در تاریخ 29 شهریور ماه سال جاری ساعت 8 صبح در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، مریم نظری کارشناس امور بانوان دانشگاه و جمعی از مدیران معاونت بهداشتی برگزار گردید.
در ابتدای جلسه دکتر کسائیان ضمن بیان اهداف برگزاری جلسه به بیان اهمیت تبیین دو موضوع بحران جمعیت و فرزندآوری برای تمامی پرسنل سیستم بهداشتی دانشگاه تاکید نمود.
وی افزود، می بایست تمامی اقدامات مربوط به حفظ سلامت و بقاء جمعیت در دانشگاه، از جمله پیشگیری از سوانح وحوادث، پیشگیری از بیماریهای واگیر و غیر واگیر و...... با همکاری تمامی واحدهای معاونت بهداشتی از جمله واحد آموزش و ارتقا سلامت، سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس، بیماریها، بهداشت محیط، ....همچنان با قوت و شدت، پیگیری و اجرا گردد.
در ادامه معاون بهداشتی دانشگاه گفت: تشکیل هسته آموزشی در معاونت بهداشتی، جهت برنامه ریزی آموزش دانش آموزان در مدارس برای نیل به اهداف جوانی جمعیت، لازم و ضروری است.
در پایان دکتر سید سعیدکسائیان از تلاش های اعضا کمیته جهت پیشبرد اهداف قرارگاه تشکر و قدر دانی نمود.