برگزاری مراسم تجلیل از بهورزان شهرستان سرخه با حضور دکتر جندقی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان

برگزاری مراسم تجلیل از بهورزان شهرستان سرخه با حضور دکتر جندقی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه سیزدهم شهریور ماه سال1400، مراسم گرامیداشت روز بهورز با حضور دکتر جندقی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان، دکتر فریور مدیر شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی ،شمس مدیر مرکز آموزش بهورزی، اسکندری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه و جمعی از بهورزان این شهرستان در محل سالن آموزش برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن خوش آمد گویی به حضار و تبریک روز بهورز ،آنان را پیام آوران عدالت ، سلامت و توسعه پایدار دانسته و از زحمات بی دریغ آنها تقدیر و تشکر کرد.
سپس دکتر جندقی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان در سخنان خود به اهمیت نقش بهورزان به خصوص در شرایط حساس کنونی در مواجهه با بیماری کرونا اشاره کردو بیان داشت: به جد بهورزان یکی از ارکان مهم دانشگاه محسوب می شوند و از زحمات آنان در یک سال گذشته تقدیر و تشکر به عمل آورد.
  • در پایان از بهورزان نمونه شهرستان با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.
  • کد خبر : 33145
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *