برگزاری سومین جلسه کمیته پایش و ارزشیابی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری

برگزاری سومین جلسه کمیته پایش و ارزشیابی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، سومین جلسه کمیته پایش و ارزشیابی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری با حضور مهندس عباس دارائی دبیر کمیته و معاون فنی معاونت بهداشتی و سایر اعضای گروه در تاریخ سه شنبه ۱۸ مهر ماه سال جاری در سالن جلسات امام جواد (ع) برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، سومین جلسه کمیته پایش و ارزشیابی برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری با حضور مهندس عباس دارائی دبیر کمیته و معاون فنی معاونت بهداشتی و سایر اعضای گروه در تاریخ سه شنبه ۱۸ مهر ماه سال جاری در سالن جلسات امام جواد (ع) برگزار گردید.

در ابتدای جلسه، مصوبات جلسه قبلی خوانده شد و مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه نفیسه بنایی، مدیر شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی تاکید کرد "شاخصهای زیرساختی و فرایندی شهرستانها بایستی در نظارتها مورد توجه ویژه قرار گیرد".

درپایان مقرر گردید سازمان بیمه سلامت، معاونت درمان و معاونت بهداشت دانشگاه براساس چک لیستهای موجود، میزان آمادگی شهرستانهای منتخب در فاز اول و دوم را از نظر استقرار برنامه سلامت خانواده مورد پایش و ارزیابی قرار دهند و شاخص های واحدهای تحت پوشش قبل از استقرار برنامه احصا و مشخص گردند. 

  • کد خبر : 47380
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *