برگزاری جلسه شورای پیام‌گزاران سلامت استان

 برگزاری جلسه شورای پیام‌گزاران سلامت استان

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه، سومین جلسه شورای پیام‌گزاران سلامت استان در تاریخ27  مهر ماه سال جاری در سالن امام جواد (ع) ستاد دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر سید سعید کسائیان ضمن عرض خیر مقدم به حاظرین در جلسه به بیان اهداف جلسه و اهمیت نقش و  همکاری پیامگزاران در ارتقا سلامت جامعه پرداخت. در ادامه در خصوص اهمیت برنامه جامع سلامت استان، نقش هماهنگی‌های  بین بخشی در تقویت و توسعه ارتقای سلامت  و همچنین انتظارات از پیام‌گزاران سلامت در اجرای سند ملی سالمندان،  بحث و تبادل نظر شد.

درپایان مصوب گردید،  پیش نویس سند سلامت استان و تفاهم نامه در اسرع وقت جهت ارائه پیشنهاد و نظر  به سایر دستگاه های اجرایی، ارسال گردد.

  • کد خبر : 40238
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *