برگزاری جلسه سند تقویت نظام شبکه بهداشتی و درمانی

 برگزاری جلسه سند تقویت نظام شبکه بهداشتی و درمانی

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، کارگاه دو روز تدوین سند استانی تقویت نظام شبکه بهداشتی و درمانی با حضور سید سعید کسائیان معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان، مهندس عباس دارایی معاون فنی، دکتر فرشید فریور مدیر شبکه و ارتقاء سلامت و کارشناسان ستادی گروه گسترش معاونت بهداشت در تاریخ 05 و 06  تیر ماه سال جاری برگزار گردید

در خلال این نشست دکتر فریور، هدف از برگزاری این کارگاه را  تدوین سند تقویت نظام شبکه بهداشتی و درمانی  استان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تقویت نظام شبکه بهداشتی و درمانی "...البته درمان لازم است، اما پیشگیری بهتر از آن است و باید شبکه بهداشت باسازی و تقویت شود تا با هزینه کمتر سلامت مردم بیشتر تامین شود" بیان نمود.

در  ادامه در خصوص بررسی وضعیت موجود، نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و تهدید ها، اهداف، راهبردها، و برنامه های تقویت نظام شبکه بحث و تبادل نظر شد.

در پایان مقرر گردید سند فوق در اسرع وقت تدوین و جهت بررسی و تائید برای مسئولین مافوق ارسال گردد.

  • کد خبر : 38322
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *