برگزاری اولین جلسه بین بخشی بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت در سال ۱۴۰۱

برگزاری اولین جلسه بین بخشی بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت در سال ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، اولین جلسه بین بخشی بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت در سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۳۱ خرداد ماه سال جاری با حضور دکتر سید سعید  کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه و جمعی از نمایندگان سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان در سالن امام جواد ستاد مرکزی دانشگاه برگزار گردید. 

 

  • کد خبر : 38246
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *