انجام واکسیناسیون کووید 19 برای پرسنل ستاد مرکزی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، واکسیناسیون کووید 19 برای پرسنل ستاد مرکزی دانشگاه، با استقرار تیم سیار واکسیناسیون مرکز بهداشت شهرستان سمنان در محل نمازخانه ستاد مرکزی، صورت گرفت. به منظور دسترسی بیشتر پرسنل برای انجام واکسیناسیون، با حضور تیم سیار واکسیناسیون مرکز بهداشت شهرستان سمنان در روز چهارشنبه بیست و دوم تیر ماه سال جاری با انواع واکسن های موجود، واکسیناسیون دوز چهارم و سوم پرسنل محترم ستاد دانشگاه انجام پذیرفت.
لینک کوتاه خبر :