انجام واکسیناسیون کووید 19 برای پرسنل ستاد مرکزی دانشگاه

 انجام واکسیناسیون کووید 19 برای پرسنل ستاد مرکزی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، واکسیناسیون کووید 19  برای پرسنل ستاد مرکزی دانشگاه، با استقرار تیم سیار واکسیناسیون مرکز بهداشت شهرستان سمنان در محل نمازخانه ستاد مرکزی، صورت گرفت. به منظور دسترسی بیشتر پرسنل برای  انجام واکسیناسیون، با حضور تیم سیار واکسیناسیون مرکز بهداشت شهرستان سمنان در روز چهارشنبه بیست و دوم تیر ماه سال جاری  با انواع واکسن های موجود، واکسیناسیون دوز چهارم و سوم پرسنل محترم ستاد دانشگاه انجام پذیرفت.

  • کد خبر : 38911
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *