برگزاری جلسه آیین نگارش و مکاتبات اداری معاونت بهداشتی در سال ۱۴۰۲

برگزاری جلسه آیین نگارش و مکاتبات اداری معاونت بهداشتی در سال ۱۴۰۲

 جلسه آیین نگارش و مکاتبات اداری معاونت بهداشتی در سال ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه آیین نگارش و مکاتبات اداری، امروز ۱۴ آبان ماه سال جاری با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، مدیران و کارشناسان حوزه معاونت در سالن جلسات امام جواد ستاد مرکزی دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی  استان سمنان؛ جلسه آیین نگارش و مکاتبات اداری، امروز ۱۴ آبان ماه سال جاری با حضور دکتر سید سعید کسائیان  معاون بهداشتی، مدیران و کارشناسان حوزه معاونت در سالن جلسات امام جواد ستاد مرکزی دانشگاه برگزار گردید.    

در این جلسه مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت، نکاتی را در خصوص آیین نگارش نامه‌ها و مکاتبات اداری ذکر نمود و بیان داشت رعایت اصول ایین نگارشی لازمه یکپارچه سازی مکاتبات اداری بوده و پیروی از یک الگوی ثابت در نامه‌های اداری ضروری می‌باشد.  

وی ادامه داد مکاتبات اداری بیانگر هدف نویسنده از نگارش نامه می‌باشد و دقت در صحت مکاتبات، کوتاه و گویا بودن آن لازم و ضروری است.

همچنین در این جلسه در خصوص اشتباهات رایج و پر تکرار در مکاتبات اداری صحبت شد و بر توجه و اصلاح ان تاکید گردید.

در ادامه مهندس عباس دارایی بر استفاده از کلمات و اصلاحات فارسی در مکاتبات به جای کلمات بیگانه، اشاره کرد.

در پایان هر یک از همکاران نقطه نظرات خود را مطرح نمودند.    

  • کد خبر : 47494
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *